Artikkelit avainsanalla "markkinointi"

Kirjailija on oman teoksensa paras viestinviejä

Kun kirjailija on päästänyt hengentuotteensa maailmalle, on se kaikkien saatavilla. Valmis kirja ei ole kuitenkaan tae siitä, että se päätyisi ihmisten lukulistalle ilman ponnisteluja. Kirjailijan on laitettava itsensä likoon, jotta kirja saa näkyvyyttä. Tietokirjailija Maaretta Tukiaisen mielestä jokainen kirjailija voi löytää oma tapansa olla esillä ja kertoa kirjastaan.

Lue lisää...

Kirjoittanut: Nelli Miettinen - 22.5.2020

Oivaltava viestintä tuuppaa lukijan merkityksellisten kirjojen äärelle

Harva kirja päätyy lukijoiden hyppysiin ilman, että sen eteen tehdään töitä. Siksi kirjoista täytyy kertoa eri kanavissa ja eri tavoin. Tuuman kirjojen viestintää kannattelee ajatus siitä, että mitä enemmän ihmiset lukevat kirjoja, sitä enemmän ne muuttavat maailmaa.

Lue lisää...

Kirjoittanut: Nelli Miettinen - 15.5.2020

Arkisto:

2024

2023

2022

2021

2020

Elokuu

Heinäkuu

Kesäkuu

Toukokuu

Huhtikuu

Maaliskuu

Helmikuu

Tammikuu

Käytetyimmät avainsanat:

mielikuvaharjoittelututkimuslukeminenoppiminentiedenaisetrakas kehoviestintäluovuustiedeself helpmerkityksellisyystyötavatkotiitsensäkehittäminenmielikuvitusmielen voimavaratkirjailijaromaanityöyleistajuistaminenkesälukemistakirjavinkkiideointimotivaatiopopularisointitietokirjatarinakehosuhdeharrastuswebinaarimarkkinointiviisaustyöelämäetätyöstressikehonkuvakustannustoimitusuupumusinspiraatioterveysideahyvinvointikustantamokirjoittaminen